Freyn Drumel - 2010-05-03 12:57:48

Jak wiecie, każda z klas ma swoją umiejętność początkową. Umiejętności można mieć kilka, mozna sie ich uczyć w trakcie rozgrywki. Oto spis umiejętności:

KOWALSTWO

Umożliwia wykuwanie nowych broni i pancerzy. Do broni zaliczamy też łuki i laski.

ZNAJOMOŚĆ ZWIERZĄT

Znamy każde zwierzę, potrafimy je rozpoznać. W trakcie walki będę podawał jej słabe punkty, jeśli choć jeden członek drużyny posiada tą umiejętność.

JEŹDZIECTWO

Dzięki tej umiejętności postać potrafi dosiadać zwierząt, i walczyć podczas jazdy.

CZYTANIE I PISANIE

Dzięki tej umiejętności, postać potrafi czytać i pisać listy, ogłoszenia itp.

ZŁODZIEJSTWO

Postać z tą umiejętnością ma większe szanse na kradzież udaną.

ORLE OKO

Bohater z tą umiejętnością ma większy zasięg widzenia i lepiej rozpoznaje wroga i przyjaciela.

TARGOWANIE

Ta umiejętność daje większe szanse na zmniejszenie ceny produktu.

ETYKIETA

Dzięki temu bohater lepiej dogaduje się z ludźmi i wie jak zachować się w towarzystwie osób ważniejszych.

ŁOWIENIE RYB

Ta umiejętność daje bohaterowi szanse na złowienie ryby w krótszym czasie

ŁOWIECTWO

Z tą umiejętnością bohater umie pozyskiwać przedmioty taki jak pazury, skóra itp. ze zwierząt czy innych potworów.

SPRYT

Bohater posiadający tę umiejętność ma wiekszą szansę na unik udany.

GÓRNICTWO

Z tą umiejętnością i kilofem bohater może wydobywać rudy i materiały z kopalń.

LICZENIE

Dzięki tej umiejętności postać umie przeliczać (głównie pieniądze).

NAUCZANIE

Ta umiejętność pozwala bohaterowi uczyć innych danej umiejętności.

www.dsm.pun.pl www.dadexforum.pun.pl www.naruto-shinobistory.pun.pl www.przymierze-rom.pun.pl www.ochronasrodowiska.pun.pl